Google Ads yra vienas iš stipriausių reklamos būdų pasaulyje.

Jeigu Jūs vykdote internetinę prekybą ir nesinaudoja Google Ads reklamos paslaugomis, Jūs darote kritinę klaidą.

Google Ads yra aukciono principu veikianti reklamos pardavimo sistema, kuri aukciono būdu parduoda reklamos vietą tam tikram raktinių žodžių junginio paieškos rezultatams. Tas, kuris sumoka Googlei daugiausiai, to ir reklama bus rodoma aukščiausioje TOP 1 pozicijoje pagal parinktą raktinių žodžių junginį.

Tai yra didžiausias reklamos tinklas pasaulyje, po Google Ads seka Facebook reklamos tinklas.

Google Ads reklamos paleidimas yra supaprastintas ir paruoštas maksimaliai lengvai pradžiai, tačiau, būtina žinoti, kad Google Ads yra pelno siekianti organizacija, tad ji yra suinteresuota parduoti reklamą maksimaliai brangiai. Būtent tai ir įtakoja neprofesionalių Google Ads vartotojų nusivylimą reklamos kanalu, nes Google Ads reklamos kaštai būna milžiniški, o rezultatai apverktini.

Kad taip neįvyktų, susisiekite su mumis, mes Jums padėsime paleisti, optimizuoti, prižiūrėti bei taupyti Jūsų reklamos kaštus kiekvieną dieną.  

Jeigu esate didelis reklamos pirkėjas, optimizuotos Google Ads reklamos, sutaupys mėnesinius reklamos kaštus ženkliai.

Jeigu esate mažas reklamos pirkėjas, vienkartinė kampanijos peržiūra, optimizavimas gali suteikti Jums pranašumą prieš didelius Jūsų produktą parduodančius konkurentus.

Google Ads terminai, apie kuriuos būtinai reikia žinoti, jeigu žadate optimizuoti Google Ads kampanijas savarankiškai.

Google ads degina pinigus

Klaidos, kurios įtakoja, kad Jūsų Google Ads reklama „sudegins“ Jūsų reklamos kampanijos biudžetą.

1)Netinkamai išrinkti raktiniai žodžiai

Nereklamuokite produkto pagal vieną raktinį žodį, pradėkite naudoti negatyvius raktinius žodžius.

Kuo plačiau „užmesite raktinių žodžių tinklą“ Google paieškoje, tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų reklama bus pastebėta tinkamo kliento, kuris sugeneruos pardavimus.

Negatyvūs raktiniai žodžiai yra būdas „atsijotų“ nereikalingą srautą iš paieškos sistemos, kuris ateitų pas Jus į tinklapį. Negatyvūs raktiniai žodžiai Google Ads pasakys, kokių lankytojų Jūs nenorite matyti savo tinklapyje.

Protingai optimizuotas didelis raktinių žodžių kiekio naudojimas įgalina Jūsų reklamos kampanijos sklaidą po google Ads reklamos „pasaulį“. Tai lyg žvejyba nuo kranto su keletu meškerių. Kuo daugiau meškerių, tuo didesnė tikimybė, kad Jums kažkas užkibs.

Primenu, kad neteisingas raktinių žodžių išrinkimas, neteisingai sukonfigūruota Google Ads kampanija, didelis raktinių žodžių kiekio naudojimas- tiesiausias kelias išnaudoti dienos, mėnesio reklamos biudžetą.

2) Netinkamas reklamos paspaudimo kainos išrinkimas

Raktinių žodžių planavimo pagalba padės Jums pasirinkti reklamos biudžetą, raktinių žodžių reklamos kainą, tikslus bei galimybes, tačiau, visa tai atsiremia į raktinių žodžių paspaudimų kaina bei optimalumą. Jau minėjome anksčiau, kad Google Ads yra pelno siekianti organizacija, ir parduodą reklamą aukciono principu. Tokiu atveju yra du variantai, pirmas, kai Jūs per mažai mokate Google Ads už reklamą, ir sulaukiate netikslinių klientų. Antra, kad permokate už reklamą, ir sulaukiate klientų antplūdžiol kuris „sudegina“ Jūsų reklamos biudžetą.

Vienintelis protingas ir teisingas būdas sutaupyti su Google Ads yra nuolatinė kontrolė bei priežiūra kompetentingų specialistų. Jeigu Manote, kad mes galime Jums padėti, susisiekite su mumis.

Kitu atveju, reikia palikti reklamos nuostatus automatiniam Google Ads veikimui ir tiesiog nuolat papildyti savo Google Ads kampanijos biudžetą.

Google Ads pinigu švaistymas

3) Netinkamas Ads reklamos tikslų išsikėlimas

Viena iš subtilybių, kuri gali sutaupyti Jums tūkstančius Jūsų Google Ads reklamos pinigų būtų tai, kad jeigu Jūsų tinklapis nėra pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, bet Jūs naudojate reklamai Google Ads mobilių įrenginių reklamos kanalą, tuomet Jūs tiesiog išmetate pinigus pro langą. Jūsų Google Ads reklama yra paspaudžiama, Jūs ją apmokate, tačiau ji negeneruoja jokios grąžos, nes tinklapis nėra pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, ir žmonės palieka tokį tinklapį praėjus 5 sekundėms po tinklapio užsikrovimo.

Arba, jeigu Jūs esate vietinis verslas ir teikiate paslaugas tik 25 kilometrų atstumu, o reklamuojate 50 kilometrų atstumu. Jūs sumokate už reklamą, tačiau klientai iki Jūsų neatvyksta, nes jiems per daug toli.

Bene geriausias draugas dirbant su Google Ads yra nemokamas Google Analytics įrenginys, kuris suteikia Jums milžinišką kiekį informacijos, tik reikia mokėti suprasti ir apdoroti tą informaciją.

Google ads targetingas

 

4) Netinkamas „landing page“ arba, Jūsų puslapis „apverktinas“

Priklausomai nuo Jūsų prekės ar paslaugos, kurią Jūs reklamuojate, reikia teisingai pasirinkti, kur Google Ads vartotojas bus nusiųstas. Ar tai bus titulinis puslapis, o gal tai bus konkrečios prekės puslapis. Nesvarbu, koks galutinis kelio puslapis bus, svarbu tai, kad tai puslapis turi būti puikiai veikiantis, greitai užkraunamas mobiliųjų įrenginių, turi puikiai atitikti vartotojo sąsaja, būti lengvai naviguojamas ir dar t.t.

Tikslinis žmogus, kuris atėjo per Jūsų mokamą Google Ads reklamą, turi rasti ir galėti lengvai įsigyti prekę, kurios jam reikia. Jūs negalite leisti, kad žmogus išeitų iš tinklapio vien todėl, kad tinklapio krovimo grietis, arba tinklapio dizainas yra atstumiančiai „apverktinas“.

Pabaigai norisi Jūsų paklausti:

  • Kiek laiko Jūs sugaištate bandydami išsiaiškinti, kaip tinkamai paleisti Google Ads reklamos kampanijas?
  • Kiek pinigų Jūs prarandate kas mėnesį vien dėl to, kad bandote viską padaryti pats?

Žinokite, Google Ads padarys viską, kad tinkamai Jums suteikti paslaugas, tačiau, tas paslaugas suteisk maksimaliai brangiai, neefektyviai, arba taip, kaip Jūs užprogramuosite tai atlikti. Nežinojimas, reiškia, kad Jūs iššvaistysite visą savo reklamos biudžetą veltui.

Google Ads yra nuostabi reklamos platforma, leiskite mums padėti Jums pradėti uždirbti su Google Ads.