Google nuolatos keičia seo algoritmus, tad čia bus aptariami pagrindiniai faktoriai, kuriuos privalo žinoti kiekvienas asmuo, kuris dirba su seo.

Kiekvienais metais Google išleidžia keliasdešimt labai rimtų paieškos rezultatų algoritmų atnaujinimų, ir kelis šimtus nedidelių atnaujinimų. Pagrindinis Google algoritmų tikslas: pagerinti Google paieškos vartotojų UIX, kad vartotojai rastų būtent tai, ką ieškojo paieškos užklausoje.

SEO optimizavimas

Tai, kas veikė 2015 metais, 2019 metais jau nebeveikia. Internete yra „jūra“ informacijos, kaip tinkamai ir teisingai pasidaryti tinklapio seo, tik viena bėda, kad ta informacija dažnu atveju yra pasenusi ir tiesiog nebeaktuali. Jeigu aklai vadovausitės „blogerių“ informacija apie seo, tuomet Jūsų tinklapio rezultatai paieškos sistemų rezultatuose bus apgailėtini.

98 % visų seo specialistų sutinka, kad Google yra orientuota į turinio strategiją, tad Jūsų tinklapio turinys turi būti išskirtinis ir vienintelis, tačiau, ar tikrai taip yra? Ar tikrai daugelis tinklapių turi unikalų ir įdomų turinį, ar tikrai toks turinys yra išskirtinis, į kurį yra nukreipiamos atgalinės nuorodos, yra dalijamasi socialiniuose tinkuose. Dažnu atveju atsakymas yra – NE.

Jeigu seo paslaugas pradedame vykdyti nuo kertinio NE, tuomet mums yra būtina SEO vystymo strategija, planas, įgyvendinimo gairės.

Toliau aptarsime, ką Jums reikia žinoti apie SEO optimizaciją šiai dienai.

3 kertiniai seo optimizavimo „drambliai“

Tinklapio turinys, atgalinės nuorodos, Socialinių kanalų sklaida.

Prieš daug metų, vienintelis patikimas ir galimas būdas daryti seo, buvo atgalinių nuorodų pirkimas. Kaip bebūtų keista, ar gaila, tačiau Google žengė didelį žingsnį į priekį, ir vadovaujantis aklai pasenusia nuorodų kūrimo strategija sugeneruos Jums Google algoritmo nuobaudą.

Šiais laikais SEO algoritmai suteikia daugiau svorio kombinuotam nuorodų tinklui, kai ne tik atgalinės nuorodos veda į tinklapį, tačiau ir socialinė sklaida yra išvystyta. Kai visi šie elementai suderintai veikia tarpusavyje, tinklapio seo rezultatai ima gerėti tiesiog „dienomis“.

Bėda ta, kad čia jau reikia apjungti jėgas SEO specialistui ir socialinių kanalų specialistui, nes vienas be kito, dažnu atveju yra nepilnas rezultatas. Tik visuma generuoja pageidaujamų pozicijų šuolį aukštyn.

Tinklapio turinys yra visa ko „Karalius“

Per praėjusius keletą metų, turinio marketingas tapo bene labiausiai vartojama frazė tarp marketingo specialistų. Geras turinys padeda tinklapio seo, blogas turinys griauna tinklapio seo.
Dažnu atveju marketingo specialistai pamiršta, kad turinys gali būti ir tekstas, paveikslas, video ar muzika. Visa tai yra tinklapio turinys. Jeigu Jūsų turinys išskirtinis ir atitinkantis Jūsų siekiamos seo strategijos gaires, tuomet Jūs esate „pasmerktas“ sulaukti DAUG ir NEMOKAMO Google lankytojų srauto.

Atgalinės nuorodos turi būti natūralios.

Daugelis marketingo specialistų, seo specialistų teigia, kad atgalinės nuorodos turi būti natūralios, tik klausimas, kaip tai pasiekti, jeigu Jūsų konkurentai nenori nukreipti nuorodų į Jūsų tinklapį? Štai klausimas, į kurį atsakymą žino tik seo specialistas. Jeigu atgalinės nuorodos yra perkamos be seo krypties strategijos, nenaudojant atitinkamų pajungimo/ atjungimo algoritmų, didelė tikimybė, kad Jūsų tinklapis sulauks Google algoritmų nuobaudos.
Vienintelis natūralus atgalinės nuorodos atsiradimas yra galimas tik tada, kai Jūsų tinklapis turi ką pasiūlyti lankytojams, ir lankytojai tuo turiniu pasidalina po savo socialinius kanalus, kiti tinklapiai nukreipia savo nuorodas į Jūsų tinklapį.

Socialinio statuso gerinimas naudojant Google+

Nuo 2013 metų labai stiprus Google algoritmo pliusas buvo naudoti Google + paskyrą. Kuo didesnis klientų atsiliepimų skaičius, tuo daugiau svorio buvo suteikiama Jūsų tinklapiui.
Turinio platinimas per Google + buvo išskirtinis signalas Google algoritmams ir pranašumas prieš konkurentus.

Tinklapio užsikrovimo greitis turi didelę svarbą

Kaip bebūtų, tačiau vis daugiau vartotojų persikelia į mobiliuosius įrenginius. Yra nustatyta, kad jeigu tinklapis lėtai užsikrauna, tuomet didelė dalis lankytojų paspaudžia „Back“ mygtuką, kad labai stipriai įtakoja tinklapio reo rezultatus. Kaip tai pasiekti? Teks investuoti į programuotojų paslaugas. Nors daugelis seo specialistų gali teigti, kad tai yra maža įtaka tinklapiui, tačiau tai, kad žmogus nesulaukia Jūsų tinklapio ir išeina pas konkurentus, jau yra milžiniška spraga Jūsų visoje seo strategijoje. Kaip minėjome šio straipsnio pradžioje, google tikslas, kad kiekvienas Google paieškos vartotojas rastų rezultatų užklausose tai, ko jam reikia.

Tinklapio ir serverio techninės pusės susitvarkymas

Neįmanoma pasiekti puikių seo rezultatų, jeigu Jūsų tinklapis yra techniškai netvarkingas, žmonės negali tinkamai tinklapio naudotis. Neįmanoma pradėti varžytis dėl seo pozicijų, jeigu Jūsų „mašinos padanga“ nuleista. Yra įmanoma ir reikalinga, kad Jūsų tinklapis užsikrautų greitai, kad veiktų gerai tiek stalinio kompiuterio ekrane, tiek mobilaus įrenginio ekrane.

Nustokite perdėtai „kišti“ raktinius žodžius

Kuo daugiau naudosite perteklinių raktinių žodžių, tuo blogiau darysite savo tinklapio seo rezultatams. Jeigu seo specialistas Jums teigia, kad viskas yra ne taip, vadinasi tas seo specialistas vadovaujasi pasenusiomis žiniomis. Vienas iš keisčiausių galimų šalutinių poveikių gali būti, kad tinklapio raktiniai žodžiais ims konkuruoti tarpusavyje, kas prives prie to, kad Jūs neturėsite stipraus puslapio pagal tam tikrus raktinius žodžius. Atsiminkite, mažesnis raktinių žodžių panaudojimas leis geriau pasireikšti esamam puslapiui Jūsų seo strategijos įgyvendinime.

Struktūrinių duomenų naudojimas siekiant maksimalaus seo rezultato

Google jau keletą metų naudoja struktūrinius duomenis, kad galėtų paieškų rezultatus pateikti labiau išskirtinius. Yra galimybė, kad Jūsų „recepto“ puslapis būtų paieškos rezultatuose pateiktas su vertinimo žvaigždėmis ir su nuostabia fotografija. Yra būtina pradėti naudoti seo struktūrinius duomenis, tai generuoja labai didelį paspaudimo rodiklio pakilimą.
Google yra konstatavusi, kad jeigu Google paieška supranta Jūsų tinklapio struktūrinius duomenis, tokie duomenys bus žymiai geriau ir tiksliau pateikti paieškos vartotojams, kitaip tariant, Jūsų seo rezultatai taps geresni.

SEO paieškos rezultatų pokyčiai ateityje

Kadangi Google yra monopolistas, mes niekada negalime žinoti, kas bus naujo Google paieškos rezultatuose. Kiekvienais metais išeina nauji dideli ir maži Google paieškos robotų algoritmų pakeitimai, prie kurių reikia prisitaikyti, ir „žaisti“ pagal Google taikyles. Viena yra aišku, kaip diena, kad mobilių užklausų kiekiai kyla kiekvienais metais, tad tie, kurie dar neturite mobilių tinklapių, privalote žengti tą žingsnį.

Nesvarbu, kaip Google keis savo algoritmų skaičiavimą ir atvaizdavimą, tačiau tinkama seo strategija, tinkamas seo tikslų indentifikavimas ir plano vykdymas, padės pasiekti pačius geriausius seo rezultatus. Tinkamas seo optimizavimas garantuoja, kad Jūsų prekės ženklas tampa žinomas ir pasiekiamas vis didesniam kiekiui žmonių.

Tai visgi, ką reikia žinoti apie seo optimizavimą?

Atsiminkite, SEO optimizavimas yra Jūsų projekto autoriteto kūrimas. Kuo daugiau autoriteto generuos Jūsų projektas, tuo daugiau Google atves nemokamo lankytojų, pirkėjų srauto. SEO optimizavimas yra ilgalaikis procesas, su kai kuriais klientais dirbame jau 4 metus. Tai nuolatinis procesas, nenutrūkstamas darbas, ilgas ir nuoseklus darbas, kuris generuoja milžiniškas pardavimų galimybes.

seo paslaugos telefonas