Organinis seo ar Google Ads reklama?

Kuris reklamos tipas Jums būtų pats tinkamiausias?

Kiekvieno tinklapio tikslas yra sulaukti maksimalaus lankytojų kiekio, ir kad tas lankytojų kiekis būtų tikslinis, generuotų tinkamus apsilankymus bei pardavimus. Google paieškos variklis yra monopolinis interneto platybėse, tad jeigu Jūsų nėra google rezultatuose, vadinasi Jūsų išvis nėra internete.

Yra tik du būdai būtų google paieškos rezultatuose:

1) kai Jūs perkate reklamą tiesiai iš Google Ads;

2) kai investuojate į SEO procesus ir Jūsų tinklapis yra natūralios google paieškos rezultatuose.

Kuris būdas Jums tinka ir kuris yra geresnis?

Kaip bebūtų gaila, tačiau nėra vienareikšmio atsakymo. Kiekvienu konkrečiu atveju reikia žiūrėti, kas labiau apsimoka, kas generuos didžiausią ROI. Dažniausiai, labiausiai apsimoka naudoti Google Ads ir SEO vienu metu.

Labai svarbu yra atsiminti, kad tiek Ads, tiek SEO savaime negeneruos jokių rezultatų. Tai tik priemonės, kurios reikalingos, kad būtų išvystytas marketingo planas, kad tas planas taptų realybe. Neteisingai suprojektuotas marketingo planas, neteisingai parinkta įgyvendinimo strategija sugeneruos Jums didžiulius nuostolius. Nuostoliai bus apibrėžti kaip laiko ir finansų išraiška, nes vienu atveju Google Ads generuos Jums neteisingus paspaudimus, už kuriuos teks mokėti, tačiau jie Jums nesugeneruos pardavimų. Antru atveju, Jūs prarasite mėnesius ir metus dirbdami su SEO, kuris sukonfigūruotas neteisingai nuo pat pirmo žingsnio.

Organinis SEO- natūralus lankytojų srautas iš google paieškos sistemos.

Vienas iš pagrindinių SEO pirvalumų lyginant su google Ads yra tai, apie ką nedaugelis susimąsto. Tai yra tinklapio patikimumas pagal paieškos rezultatus. Google jau daugybę metų yra rinkos monopolistas ir žmonės jau supranta, kur yra Google Ads reklamos rezultatai, o kur yra natūralios paieškos rezultatai.

Paieškų sistemų vartotojai puikiai supranta, kad pirmi Google Ads rezultatai yra nupirkti įmonių, kurios turi didžiausius biudžetus. Didžiausias įmonės biudžetas negarantuoja, kad paieškos rezultatas bus geriausias, nors tai ir yra Google Ads siekiamybė. Ir antraip, geriausias natūralios paieškos rezultatas yra įvertinimas, kad tinklapis atitinka paieškos užklausų rezultatus ir kad tame tinklapyje žmonės randa atsakymus į paieškos užklausas.

Statistiškai yra nustatyta, kad organinis paieškos rezultatas generuoja daugiau, kaip 50 % didesnį paspaudimų kiekį, negu sugeneruoja Google Ads.

Dideli verslai yra suinteresuoti patekti į pirmas google seo rezultatų pozicijas, tačiau tai nėra taip paprasta, reikalingi dideli resursai ir laiko sąnaudos, kad tinklapį paruošti tinkamai, kad būtų galimybė patekti į TOP 3 SEO rezultatų pozicijas.

  • Tinklapis turi atitikti organinės google paieškos rezultatų kriterijus, kurių šiuo metu yra jau virš 220 vienetų;
  • tinklapis turi būti geresnis už konkurentų;
  • tinklapis turi būtų įdomesnis negu konkurentų;
  • tinklapis turi generuoti maksimaliai gerą paieškos rezultatą, kad žmogus būtent šiame tinklapyje rastų visus paieškos užklausų rezultatus.

Organini seo reikalauja labai daug įdirbio, kartais darbas su projektu trunka netgi porą metų.

Pasiekus maksimalias seo rezultatų pozicijas prasideda kitoks darbas, tai pozicijų išlaikymas ir kova su konkurentais. Tai nenutrūkstamas procesas, kuris niekada nesibaigia, visada atsiras konkurentai, kurie norės užimti Jūsų vieną googlės paieškos rezultatuose.

Esminis organinio seo pliusas: tai beveik 90 % atvejų yra žymiai pigiau, negu google Ads. Vienam iš klientų, kuriam įgyvendinome ir vykdome seo, mes per mėnesį sutaupome 6400 € Google Ads reklamos kaštų. Kiekvieną mėnesį. Ir taip jau 4 metus, o tai būtų 307200 €.

Esminis organinio seo minusas: darbai užtrunka labai ilgai, kartais reikia 12-18 mėnesių, ko turime apčiuopiamą rezultatą.

seo ar ads

Google Ads reklama

Didžiausias reklamos kanalas yra Google Ads. Jame galime reklamuotis google paieškoje, YouTube kanale, Gmail pašto dėžutėse, paveikų paieškoje.

Google Ads yra nuostabus reklamos kanalas, kuris įgalina Jūsų reklama parodyti 2 milijardams vartotojų vienu metu, žinoma, jeigu Jūs turite užtektiną biudžetą.

Yra daugybė būdų rodyti Jūsų reklamą, bei daugybė būdų pasirinkti apmokėjimą, kaip ir už ką Google Ads ims užmokesti už Jūsų reklamos parodymą. Ar tai būtų paspaudimas, ar tai būtų parodymas, viską galima nustatyti maksimaliai tiksliai. Esminis ir kertinis Google Ads principas yra tas, kad google parduoda reklamą aukciono principu, kas daugiau sumokės, to reklama ir bus rodoma aukštesnėse pozicijose. Kitaip tariant, netinkamai sukonfigūruota ir paleista Google Ads reklama Jums sugeneruos tik nuostolį, nes sumokėsite labai daug, o klientų, kurie pirktų Jūsų produktą, nesulauksite. Google Ads yra komercinis įmonės variklis, jo tikslas uždirbti iš Jūsų reklamos, o ar Jūs iš tos reklamos uždirbsite, ar ne, čia jau Jūsų reikalas.

Didžiausias Google Ads privalumas yra tas, kad Jūs galite kontroliuoti:

  • Kam parodyti Google Ads reklamą;
  • kokiu laiku rodyti reklamą;
  • kokį biudžetą skirti reklamai;
  • kokius raktinius žodžius reklamuoti;

Esminis Google Ads minusas: kiekviena reklamos kampanijos diena Jums generuos nuostolį, jeigu Jūs netinkamai sukonfigūravote reklamos kampaniją.

seo rezultatai

Išvada:

Čia nėra vieno teisingo atsakymo, kas geriau: Google Ads ar google SEO organinė paieška.

Mes visada rekomenduojame savo klientams naudoti abu reklamos kanalus, nes tai generuoja maksimalią grąžą per trumpiausią laiko tarpą. Reklamos kanalų panaudojimas priklauso nuo Jūsų internetinio projekto tipo, Jūsų tikslinio kliento.

Svarbiausia yra suvokti, kad jeigu Jūsų nėra Google paieškos rezultatuose, vadinasi Jūsų visai nėra internete. Kokį būdą pasirinksite, ar tai Google Ads, ar tai SEO, o gal abu, yra visiškai nesvarbu. Svarbu yra tai, kiek Jums lieka pelno po įgyvendinto prekės pardavimo.

Tik aukštos kvalifikacijos SEO bei Ads specialistai gali Jūsų verslą išvesti į Google rezultatų aukštumas.

Jeigu jau skaitėte iki straipsnio pabaigos, tuomet susisiekite su mumis, rasime abiem pusėms tinkamą bendradarbiavimo sprendimą.

seo paslaugos telefonas