Kodėl Jūsų verslui būtina SEO optimizacija

Visi didieji pasaulio prekės ženklai žino, kad jeigu Jūsų tinklapio rezultatų nėra Google paieškoje, vadinasi jie praranda milžinišką dalį klientų. SEO optimizavimas yra optimaliausias būdas pasiekti tikslinius bei antrinius vartotojus, kurie pirks dabar, ateityje. Visos įmonės stengiasi išnaudoti teikiamus SEO optimizavimo privalumus, kad galėtų sumažinti google Ads reklamos kanalų išlaidas.

SEO optimizavimas įgalina raktinių žodžių paiešką Google paieškos sistemoje, tačiau, dar yra paslėptos naudos, apie kurias daugelis net nesusimąsto.

12 SEO optimizavimo naudų, kurios reikalingos kiekvienam verslui.

1) Organinė paieška Google paieškos rezultatuose yra kritinis kiekvieno verslo lankytojų generavimo šaltinis.

seo nauda

Svarbiausia, kad tas šaltinis yra nemokamas. Jums nereikia mokėti Google, kad Jus reklamuotų. Tinkamai įdirbtas seo generuoja lankytojus į Jūsų tinklapį, generuoja pardavimus.Organinė paieška yra daugiausiai paplitusi produkto ar paslaugos paieška pasaulyje.

Taip jau susiklostė, kad Google yra paieškos rinkos monopolistas, ir visas pasaulis atlieka internetines paieškas per Google sistemą. Jeigu Jūsų nėra Google, Jūsų nėra visai.

Labiausiai lankomas tinklapis pasaulyje yra Google tinklapis. Taip pat, tai didžiausias interneto pašto dėžutės tiekėjas pasaulyje, kuris laiko savo „rankose“ daugiau, kaip vieną milijarda potencialių Jūsų reklamos klientų, tik juos galima pasiekti per Google Ads, šiuo atveju seo nepadės.

Google valdo video platformą, apie kurią esate visi girdėję, tai būtų YouTube. YouTube platformoje irgi veikia video seo algoritmai, kas lygiai taip pat įgalina Jūsų produktą būti surastu Google paieškos vartotojų.

Jeigu Jūsų tinklapio raktiniai žodžiai reitinguojami puikiai pagal Google seo algoritmus ir Jūsų tinklapio produkto pozicijos yra labai aukštose Google rezultatų vietose, Jūsų verslo modelis bus veikiantis ir Jūs parduosite visą produkciją, nes Jūs nuolat turėsite potencialių klientų. 

 

 

 

 

 

 2) SEO optimizacija generuoja lankytojų patikimumą bei tinklapio autoritetą

google seo rankingas

Google paieškos rezultatai generuoja grąžą tik tuomet, jeigu Jūsų tinklapis Google vertinimu yra geresnis negu konkurentų, patikimesnis bei gražesnis.

Suteiktas pasitikėjimas iš Google paieškos variklių generuoja žmonių pasitikėjimą Jūsų tinklapiu. Per daugelį metų žmonės pamatė, kad Google algoritmai kinta, tobulėja, ir žmonės gauna maksimaliai gerus paieškų rezultatus pagal raktinių žodžių užklausas. Būtent todėl, dabar žmonės pasitiki Google rezultatais, ir jeigu jūsų tinklapis yra TOP 3 Google rezultatuose, Jūs laimėjote aukso puodą.

Google Jūsų tinklapį vertina pagal >200 parametrų, tačiau keletas yra pačių svarbiausių:

  • Jūsų tinklapio atgalinių nuorodų „galingumo“ bei autoritetingumo;
  • Pozityvaus Jūsų tinklapio lankytojų vertinimo;
  • Google algoritmų savaiminio mokymosi vertinimų;
  • Tinklapio vidinio seo optimizavimo bei tikslingumo atitinkamiems raktiniams žodžiams;

Tinklapio Google autoritetas bei pasitikėjimas įgaunamas per ilgą laikotarpį, kartais trunka ir keletą metų.

 

 

 

 

3) Tvarkingas SEO reiškia, kad ir vartotojo sąsaja yra optimizuota

seo ir vatotojo sasaja

Kiekvienas tinklapis nori būti reitinguojamas Google paieškos sistemoje maksimaliai aukštose pozicijose ir generuoti nemokamą Google organinį lankytojų srautą. Tačiau daugelis tinklapio kūrėjų nesupranta, kad optimizuota UX, arba kitaip, vartotojo sąsaja, leidžia vartotojams geriau naviguoti ir naudotis tinklapiu, kas automatiškai generuoja teigiamus taškus Google seo vertinimo sistemoje.

Kiekvienas tinklapio lankytojas žino, ko ieško, ir kodėl atėjo į tinklapį. Jeigu tinklapis puslapio naudotojui neleidžia lengvai rasti, ar atlikti kažkokių tai su paieška susijusių veiksmų, tinklapio vartotojas išeina iš tinklapio. Vadinasi, buvo prarastas potencialus klientas.

Tinkamai optimizuotas puslapis yra kelias į geriausią sem statistikos generavimą. Vartotojai maksimaliai paprastai ir aiškiai randa prekes ir paslaugas iš Google paieškos sistemos, ir gali atlikti pirkimą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) Vietinis SEO didina pardavimus ir „karštus“ skambučius.vietinis seo

Kiekvienais metais auga mobilių telefonų rinka, didėja ir mobilios paieškos užklausų kiekiai. Tai tampa fundamentalia visuma mažo ir vidutinio verslo įmonėms.

Vietinis seo akcentuojamas į paieškos vartotoją, kuris yra netoli Jūsų parduotuvės ar įmonės ofiso ir yra suinteresuotas būtent Jūsų paslaugomis ar prekėmis. Tai yra maksimaliai orientuotas ir pozityviai nusiteikęs potencialus klientas.
Klientas naudodamasis mobiliąja paieška ieško paslaugos ar prekės, kuri yra čia pat „už kampo“, kad jis galėtų įvykdyti pirkimą „čia ir dabar“.

Vietinis seo optimizuojamas konkrečioms erdvėms, miestams, vietovėms. Toks seo kuria vietinės reikšmės produkto žinomumo sklaidą ir vertę.

 

 

 

 

 

 

5) SEO įtaka pirkimo ciklams.

Dabartinis Google paieškos vartotojas atlieka paiešką prieš įsigydamas daiktą ar paslaugą. Tai pagrindinė prerogatyva, kuria naudojasi šiuolaikinis interneto vartotojas.

varkingas Jūsų tinklapio seo ištransliuoja žinią į internetą, kad Jūsų tinklapis, produktas, įmonė, prekė, paslauga, yra aukščiausios kokybės, ir Jūs esate pasiruošę aptarnauti kiekvieną naują , ar grįžtantį klientą.

Tokia žinia, bei teigiamai įvertinta prekė ar paslauga, sudaro prielaidas, kad ateityje vartotojas grįš papildomų prekių ar paslaugų.

Nesvarbu, kokia prekė ar paslauga, koks įmonės prekinis ženklas, visa tai turi būti matoma Google paieškos sistemose, ir jeigu įmanoma, turi užimti maksimaliai aukštas Google rezultatų pozicijas.

6) Seo geriausios įgyvendinimo praktikos kitimasseo algoritmu atnaujinimai

SEO įgyvendinimas yra nuolatinis procesas, kuris eina nuolatos su tinklapio marketingo koncepcija. Jeigu programavimo darbai yra vienkartiniai, tai su seo reikia dirbti nuolat. Tik nuolatinis seo ar sem darbas generuoja pardavimus tinklapyje.

Google paieškos sistemos nuolat atnaujina savo algoritmus, kas verčia ir seo specialistus prisitaikyti prie pasikeitusių „žaidimo taisyklių“. Norint išlikti Top pozicijose, seo specialistas turi nuolat stebėti, optimizuoti bei įgyvendinti vis naujas seo strategijas.

Atlikus seo optimizaciją ir palikus tinklapį be priežiūros, galutinis variantas bus toks, kad tinklapis ims praradinėti tinklapio autoritetą, paieškos rezultatų raktinių žodžių pozicijos ims kristi.

Per metus Google išleidžia virš 1000 algoritmų automatinių bei rankinių pakeitimų. Norint neatsilikti nuo konkurentų, reikia koja kojon eiti su seo specialistais.

Jeigu manote, kad Jums reikalinga SEO/SEM pagalba, susisiekite su mumis.

 

7) SEO supratimas leidžia Jums suprasti paieškos sistemų visumą

Nesvarbu kiek greitai keičiasi internetinis pasaulis, kiek dažnai paieškos sistemos keičia savo rezultatų algoritmus, visa tai bus nesvarbu, jeigu turėsite SEO specialistą šalia savo verslo. Žmogus ar įmonė, visiškai nesvarbu, svarbu tik tai, kad Jūsų tinklapis eitų koja kojon su pasaulinio interneto paieškos rezultatų pokyčiais.

 

8) SEO optimizacija yra pigiau negu Ads reklamos kampanijaseo investiciju graza

SEO yra ilgalaikė investicija, kuri reikalauja pradinių investicijų su minimalia grąžą. Tinkamai atliktas tinklapio seo ilguoju periodu ima generuoti pelną, kurs yra dažnu atveju 2x-10x didesnis, negu naudojant mokamų reklamų paslaugomis.

SEO ilgalaikė investicija metai iš metų generuos teigiamą lankytojų srautą į Jūsų tinklapį, kuris sugeneruos didelį pardavimų kiekį. Pardavimų kiekis yra proporcingas nuo lankytojų kiekio, seo investicijų kiekio, laiko, skirto seo projekto įgyvendinimui bei priežiūrai, pakeitimų atlikimui.

Jeigu ieškote greito rezultato, seo Jums netiks. Jums reikia naudoti Google Ads arba Facebook reklamos platformomis.

 

 

 

 

 

 

9) Ilgalaikė SEO darbų strategijaseo ilgalaike perspektyva

Kiekvienas seo optimizacijos atliktas veiksmas teigiamai įtakos tinklapį nuo pirmos darbų mėnesio ir keletas mėnesių po darbų atlikimo nutraukus darbus. Nors Google paieškos algoritmai keičiasi nesuvokiamu greičiu, tačiau tinklapis, su kuriuo buvo dirbta seo specialisto, visada geriau reitinguosis Google paieškos rezultatuose, generuos didesnį lankytojų bei pardavimų kiekį, negu tinklapis, kuris niekada nebuvo „prisilietęs“ prie seo proceso.

Kuo daugiau skiriama seo investicijų į projektą, kuo ilgiau dirbama su projektu, tuo geresnių ir apčiuopiamesnių rezultatų galime tikėtis.

 

 

 

 

 

 

 

10) SEO rezultatai gali būti išmatuotiseo organinis srautas

Ilgalaikės seo investicijų ROI sunku išmatuoti, tačiau yra galimybė stebėti, sekti, bei suprasti, kur ir kokie tinklapio lankytojai ateina į tinklapį, ką jie tinklapyje veikia, bei kiek greit iš tinklapio išeina.

Google suteikia visas reikiamas sąlygas, kad seo specialistas galėtų suprasti, sekti, optimizuoti tinklapio seo, kad lankomumo parametrai taptų dar geresni.

Svarbiausia yra supratimas, kad didesnis lankomumas generuoja didesnį pardavimų skaičių, kas automatiškai kelia ir visos seo kampanijos ROI.

Kiekvienas verslas nori planuoti bei suprasti, kur Jų tinklapis buvo pagal seo parametrus, kur dabar yra, bei kur bus ateityje. Jeigu praeitį ir dabartį galime iš matuoti su sekamais parametrais, tai ateitį galime tik prognozuoti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11) SEO atveria naujas perspektyvas Google paieškos sistemoje

Aukšto lygio seo įgyvendinimas atvers bei atves tokių lankytojų į tinklapį, apie kuriuos net nebūtumėte pagalvoję. Jeigu su Google Ads ieškome tikslinių lankytojų, tai su SEO surandame žmones, kurie dar nieko nežino apie mūsų produktą ir ateityje bus nuolatiniai klientai.

Aukšto lygio seo generuoja prekės ženklo žinomumo bei sklaidos galimybę nemokamai. Tai būtų labai didelės reklamos išlaidos, jeigu naudotume plačiąją reklamos sklaidą Facebook bei Google tinkluose.

Vartotojai, kurie pažįsta bei supranta prekės ženklą, nuolatos mato bei yra apsupti paieškos sistemose bei socialiniuose kanaluose, yra patys geriausi pirkėjai, kurie ne tik, kad perka, bet ir ateityje sugrįžta pakartotiniams pirkimams.

 

12) Tinklapio raktinių žodžių pozicijų svarba

Jeigu tinklapio pirminiai raktiniai žodžiai nėra pirmame Google rezultatų puslapyje, Jūsų tinklapis praranda potencialiai 90 % lankomumo.

Top 3 pozicijos susirenka beveik 40 % visos paieškos rezultato užklausų. Beveik 30 % paieškos rezultatų, esančių pirmame Google puslapyje nesulaukia paspaudimų. Tinklapio rezultatai esantys antrame puslapyje negeneruoja visiškai jokių paspaudimų, nebent, tai yra specifinė užklausa su išskirtine kainos ar prekės pasiūlymo galimybe, tuomet statistika išsikreipia.

Ką reiškia tinklapiui seo raktinių žodžių pozicijų reitingavimai?

Jeigu Jūsų tinklapis nėra #1 Google puslapyje, Jums reikia dirbti su SEO

Jeigu Jūsų tinklapis nesulaukia lankomumo bei pardavimų užklausų, Jūsų raktinių žodžių pozicijos reitinguojasi blogai, tuomet mes laukiame Jūsų susisiekiant, tikrai rasime galimybę bendradarbiauti.

seo paslaugos telefonas