Optimaliausias reklamos sklaidos etapas yra video reklama Youtube arba Facebook tinkle.

Kiekviename iš šių tinklų reikia pasitelkti seo bei marketingo žinias, kad reklamos sklaida būtų maksimali, kaina už reklamą būtų optimali.

Kiekvienais metais video reklamos kiekiai didėja, ir vis daugiau video reklamos persikelia š socialinius kanalus. Profesionalūs marketingo specialistai Jums pasakys, kad video reklama yra optimalesnė, geresnė bei žymiai greičiau ir daugiau generuojantis reklamos tipas.

Video reklamos pasiskirstymo prioritetas yra YouTube kanalo pusėje (87% vs. 68%) prieš Facebook video reklamos talpinimą.

Žinoma, yra ir kitų reklamos sklaidos kanalų, tačiau jie yra dar nedideli ir nežinomi, tad norint tinkamai generuoti reklamos ROI, mes esame priversti reklamuotis didžiuosiuose reklamos kanaluose.

video reklamos sklaida

1) Marketingo specialistai teigia, kad YouTube video reklama yra optimalesnė, negu Facbook video reklama.

YouTube yra rinkos monopolistas, kuris valdo reklamos pasiūlos kainą bei apimtis. Beveik 90 procentų visų apklaustų marketingo specialistų teigia, kad savo informacinius ar pramoginius video talpino į YouTube video platformą. Dauguma iš šių apklaustųjų teigė, kad tai buvo efektyvi bei veiksminga reklama.

Tuo metu Facebook video reklamos skaičiai yra mažesni, beveik 70 procentų marketingo specialistų talpino video į Facebook reklamos kanalą. Veiksmingumo procentinė išraiška yra tokia pat, kaip ir Youtube kanalo bendra išraiška.

2) Marketingo specialistai vis dar nenoriai naudoja Twitter ir LinkedIn video reklamos galimybes

Marketingo specialitsų apklausa atskleidžia, kad tik 40 procentų marketingo specialistų naudoja Twitter ir LinkedIn video reklamos galimybes. Lygia dalimi iš apklaustųjų, kurie naudojosi šiomis platformomis, teigiamų atsiliepimų buvo sulaukta beveik 70 procentų.

Profesionalus socialinis tinklas LinkedIn sulaukia dar mažesnio video reklamos talpinimo, nors ROI koeficientas yra geresnis, negu reklamos talpinimas Twitter reklamos kanale.

3) Marketingo specialistai vengia gyvos video transliacijos Facebook kanale

Istoriškai turime statistiką, kad tik maža dalis video platinama, kaip tiesioginės transliacijos video srautas. Didžioji dalis video yra talpinama kaip jau įvykęs renginys, ar tai iš anksto paruošta video marketingo kampanija.

Video reklamos platintojai neigiamai vertina reklamos sklaidą Snapchat kanale

Tik 30 procentų visų Snapchat video reklamos vartotojų įvertino, kad tai yra efektyvus video reklamos kanalas. Tai yra ypač maži skaičiai, kurie verčia persvarstyti video reklamos efektyvumą tam tikroms reklamos platformoms.

4) Prekės ženklo ar prekės paaiškinimo video

Prekės pristatymas, reklama, informacija, susiejimas su prekės ženklu- tai yra efektyvus video reklamos sklaidos pritaikymas. Toks video reklamos taikymas generuoja pardavimų uždarą ratą. Beveik 95 procentai žmonių ieško informacijos apie prekę ar paslaugą video reklamos pavidalu ir tik tada nusprendžia, ar prekę galima įsigyti. 80 procentų visų apklaustųjų teigė, kad galutinį pirkimo kėtinimo apsisprendimą patyrė, kai peržiūrėjo kitų žmonių atsiliepimus video kanaluose.

5) Prekės paaiškinimas, panaudojimo galimybės- efektyviausias video reklamos pardavimų optimizavimas

Beveik 97 procentai apklaustųjų, kurie reklamavo savo prekes ir paslaugas teigia, kad video reklama padėjo klientams suprasti bei suvokti, kas ir kokia pasauga ar prekė yra siūloma, bei kam tai reikia įsigyti.

76 procentai visų apklaustųjų teigė, kad video reklama generavo papildomą lankomumą į prekės ar paslaugos pardavimo puslapį.

Aiškinamieji video ypač efektingi B2B verslo modelyje, kai konkrečiai ir aiškiai yra išsakinama prekė ar paslauga, nauda, bei privalumai.

Jeigu ieškote aiškinamųjų video, galime Jums padėti sukurti išskirtinį reklaminį video. Susisiekite

6) Video reklamos naudingumo koeficientas ROI krenta žemyn

Nors video reklamos kūrimo galimybės yra žymiai paprastesnės, negu buvo prieš gerus dešimt metų, tačiau video reklamos naudingumo koeficientas smunka žemyn. Kiekvienais metais vis daugiau video reklamos vartotojų nusivilia, nes sulaukia neigiamo ar mažesnio rezultato, negu tikėjosi. Priežastis yra paprasta, didėjant konkurencijai rinka automatiškai išstumia neefektingai paleistas video reklamos kampanijas.

7) Video reklama yra slaptas ginklas, kuris padės Jūsų tinklapio SEO

Teisingai sukonfigūruota ir veikianti video reklama labai teigiamai įtakoja viso tinklapio seo kampanijos rezultatus, generuoja tikslinius vartotojus bei potencialius pirkėjus. Google vertina teigiamai YouTube kanalo generuojamą lankomumą, nes tai viena ir ta pati Google platforma. Iš vėliau aptartų punktų jau žinome, kad efektinga video reklama generuoja didžiulį prekės pardavimo ROI koeficientą.

8) Video reklama vis labiau įsilies į mūsų gyvenimą

Kiekvienais metais vis didesnė reklamos kampanijų dalis yra perkeliama į video reklamos pasaulį. Ateinančiais metais apklaustųjų vertinimu, beveik 85 procentai verslo žada pereiti į video reklamos marketingo kampanijas.

9) Dauguma žmonių geriau žiūri reklamą, negu skaito.

Reikia žinoti, kad keičiasi šiuolaikinė visuomenė ir žmonės vis labiau tingi skaityti, jie mieliau priima video reklamas. Iš to išplaukia, kad rinka turi prisitaikyti ir optimizuoti video reklamas klientams, kurie to pageidauja.